براي اپگريد رم به اين شكل هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط javad26 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
16GB kit 8GBx2
DDR3 PC3-12800 • CL=11 DDR3-1600 • 1.35V
براي اپگريد رم به اين شكل هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط javad26 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
16GB kit 8GBx2
DDR3 PC3-12800 • CL=11 DDR3-1600 • 1.35V
کاربر شهرسختافزار
با نشکر از پاسختون ولی سئوال من این بود: با 4 گیگی که همراه خودش هست میتونم یک 8 هم با همون فرکانس 1600 اضافه کنم یا حتما باید کیت باشه؟ یعنی هردو از یک شرکت و حجم برابر باشه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خيلي واضح جواب دادم ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط javad26 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از هر برندي نميتونيد ... چون تايمينگ و چيپش فرق ميكنه و ممكنه bsod بگيريد .
بهتره از همين برند تهيه كنيد . يا اين رم رو بفروشيد و يك 8 گيگ بگيريد
رمی که می خواین اضافه کنین باید زمان تاخیر و فرکانس کاری یکسانی با اون یکی داشته باشه در غیر این صورت کل مجموعه احتمالاً با مشکل کار خواهد کردبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط javad26 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
می تونید ماکزیمم 2 تا 8 گیگ اضافه کنید یا با اضافه کردن یک رم 8 گیگ نهایتاً 12 گیگ رم در اختیار داشته باشید
آخرین ویرایش توسط Pami در تاریخ 12-02-14 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks